fuskveganen.blogg.se

Mina raw food, vegan och fuskvegan recept. Lite tips och råd kommer här och där också. :)

En dag med massor av energi!

Publicerad 2014-06-01 15:29:41 i Allmänt, Raw Food,

Det som är så härligt med Raw Food är att när man väl fattat hur grunden ser ut så kan man leka sej fram till bättre och bättre recept. Det blir så lätt att lära sej och man blir bara mer och mer inspirerad. 

Idag när jag vaknade åt jag en mango till frukost, till lunch fjorde jag en tillfixad variant av pasta och till fika slängde jag ihop en raw äppelpaj med vaniljsås. Så otroligt lätt och gott. Min guddotter och hennes familj bor ju nästan grannar med oss så dom fick äppelpaj dom också. Det härligaste av allt är att nästan direkt efter fikat kände sej Glen och David redo för en löptur! Så nu är dom på en 8 km löprunda, fulla av energi! 

Ja och så tänkte jag tipsa er om att man kan köpa manicken som jag gör zuccini pastan med går att köpa på ebay! Superbilligt! Och en annan manick som jag precis beställt som funkar ännu bättre. Om ni har bråttom kan man även beställa dom här: (men mycket dyrare)

http://www.ravarubutiken.se/sv/artiklar/gronsakssvarv-lurch-gron-fd-spirali-kommer-v6.html

Eller den lilla:

http://www.coolstuff.se/Veggie-Twister

Skriver separat inlägg för recept. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Blev vegetarian när jag var 12 år och har de senaste åren blivit mer och mer intresserad av Raw Food och är numera en fuskande Vegan!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela