fuskveganen.blogg.se

Mina raw food, vegan och fuskvegan recept. Lite tips och råd kommer här och där också. :)

Sallad med creamcheese!

Publicerad 2014-07-10 18:40:46 i Matrecept, Raw Food,



Så trevligt att ha en liten, lokal trädgård där dom odlar allt ekologiskt. Åkte dit och köpte sallad, tomater och lite annat. Underbart att få följa med ut och plocka precid vad jag ville ha!

Jag gjorde en bädd av salladen, fyllde på med tomat, kidneybönor, röd lök, chili och soltorkade tomater. Jag tog en rejäl klick creamcheese (raw och hemmagjord) och dekorerade lite. ;)

Saltade och pepprade lite också!

Creamcheese gjorde jag på samma sätt som tidigare. Basen är cashewnötter, olivolja, vatten, citron och äppelcidervinäger. Denna gång smaksatte jag med ärtor, spenat, vitlök, chili, salt och peppar. OCH jag har köpt en riktig saftduk! Vilken skillnad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Blev vegetarian när jag var 12 år och har de senaste åren blivit mer och mer intresserad av Raw Food och är numera en fuskande Vegan!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela