fuskveganen.blogg.se

Mina raw food, vegan och fuskvegan recept. Lite tips och råd kommer här och där också. :)

Välkommen!

Publicerad 2014-01-15 20:38:11 i Allmänt,

Som så många andra så har jag ballat ur under December månad. Lussebullar, glögg, choklad, knäck, flottig mat, osv. Visserligen har jag hållit mej nästan helt borta från mejeriprodukter men det är ingen stor tröst just nu när jag sitter här och känner mej helt förstörd och svullen.

Så för att peppa mej själv, och kanske även andra, så startar jag den här bloggen för att komma på banan igen.

Jag ska börja med 3 dagar av frukt och rena grönsaker! Imorgon bitti börjar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Blev vegetarian när jag var 12 år och har de senaste åren blivit mer och mer intresserad av Raw Food och är numera en fuskande Vegan!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela