fuskveganen.blogg.se

Mina raw food, vegan och fuskvegan recept. Lite tips och råd kommer här och där också. :)

Dagens mat

Publicerad 2014-03-06 21:38:08 i Allmänt,

Idag startade jag dagen med en mango, en timme senare fyllde jag på med en banan. Väntade ca 40 minuter och ÄNTLIGEN fick jag ta min morgonkaffe!

Vid lunch åt jag ännu en mango och en timme senare blev det lunchkaffe. Kort därpå blev jag lite hungrig och snattade då lite an min väns hemgjorde fröknäcke. Supernyttigt utan mjöl och annat strunt.

Middag blev en salig röra med potatis och pesto som en mos med stekt lök, chili, rivna morötter och sen toppades det med ruccola och purjolök. Lite likt gårdagens middag men ändå annorlunda nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Blev vegetarian när jag var 12 år och har de senaste åren blivit mer och mer intresserad av Raw Food och är numera en fuskande Vegan!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela